tisdag 2 oktober 2012

Malmöööööö

Nu i helgen var jag och Alex i Malmö och hälsade på hos min bror med familj. Vi hade det jättemysigt!!!
Vi var på stan, lekte med barnen, åt gott och hade trevligt. Tyvär blev det lite FÖR spännande då min brorson blev lite sjuk men han är ok nu.
Vi var en sväng på Sci-fi bokhandeln och jag köpte mig ett nytt munchkin spel ^^ YAYs!!!! (kommer ett nytt inlägg om våran spelsamling lite senare ;P)
Så det är vad vi gjorde i helgen. Har i övrigt varit upptagen med jobb, besök och allmänt livet.
Så där har ni en liten uppdatering om vad jag har gjort ;P

Min übersöta brorsdotter... Knäppte ju kort på mina  andra brorsdöttrar
med mina solbrillor på så var tvungen att knäppa ett på henne också ;P
AmLamLamLam!!!
STARBUCKS!!!!!! Hade ju totalt glömt att Malmö hade Starbucks!

Inga kommentarer: