tisdag 12 mars 2013

Jasså!?!?!

Jag hade en blogg ja... det hade jag nästan glömt ;P HAHA!!
Ja det kan man nästan tro när det är snart 3 månader sedan jag uppdaterade här på bloggen.

Vad har hänt? Inte så jättemycket. Jobbat och stått i. De vanliga vardagsgrejjerna ni vet.

MEN i veckan som var så åkte vi upp till Östersund och tills tugan där. Jättemysigt så tänkte faktiskt lägga upp lite bilder och visa hur bra vi hade det där med skoteråkning, grillning, sol och allt annat mys.

Alex och hans pappa Lasse står och solar vid stugan uppe
vid Svartsjöarna. Det var jättevarmt någon plusgrad och jättehärligt!

Jag och Alex gosar lite innan korvgrillningen vid ett vindskydd
uppe vid Svartsöarna

Skotertjejen nr 1 :P
Ny jacka, rosa och allt...

-JAG HAR INGA VANTAR!!
Skriker jag men Alex snöbrottar ned mig ändå -_-

Vethämtning för att kunna elda i badtunann

MYYYYYYYYS!!!!


Här har vi även en video jag gjorde med lite klipp från resan till ÖStersund. Kolla och kommentera gärna ^^

Inga kommentarer: