torsdag 19 december 2013

What do you want to know more about?

So recently i made a video on my experiences with Turners Syndrome.
Now I'm thinking about making another video on the same subject. But this time I want to talk a little more in depth about one aspect of TS.
So my question for you is. What are you interested of hearing more about?!
Is there something i did'nt bring up in my last video that you would like to know about?

Jag gjorde en video nyligen om Turners Syndrom. (Länkar videon nedan)
Nu har jag en fråga till er som sett den och är intresserad av att höra mer om TS.

Jag funderar nämligen på att göra en ny video där jag pratar om TS. Men kanske gör en djupdykning i något område som jag tog upp i videon. Vad skulle ni vilja höra mer om? Är det något jag inte tog upp som ni är intresserade av?
Skulle uppskatta ett svar!



Inga kommentarer: