söndag 30 augusti 2009

tatuering!

Jag är ju som alla mina nära och kära samt bekanta vet intresserad av tatueringar. Jag har nu sju stycken och fler kommer det bli. Nu i Fredags när jag åkte hem från Norrköping efter lite jobb där så var det en person som tyckte att "ja om du är intresserad av tatueringar och så varför ritar du en sj och tatuerar". Först tänkte jag... Aldrig i livet. Men nu har jag provat att skissa lite och tänkte att tatueraren kan ju alltid förfina och snygga upp den sen när det väl är dags. Vill ju ha en orkidé på axeln och dessutom något slingrande ned mot skuldran och kanske lite ned mot nyckelbenet. Orkidén har jag redan hittat en bild på men det andra slingrande är det jag håller på att skissa på nu.


Jag är kass på att rita fjärilar men tänkte att jag ritar dit en så kan tatueraren göra en bättre sedan när det är dags

Inga kommentarer: