måndag 3 augusti 2009

URKULT!!!

Lite kort sammanfattning om årets urkult. Den var för det första hur bra som hellst. Trots att vi bara var fyra (festliga fyran) i vårt camp. Jag, Alex, Maria och Tezzi.

Torsdag. vi kom dit rätt så sent. Installerade oss i husvagnen, drack och sjöng och lyssnade på musik. Gick till området en sväng och var även på marknaden.
Fredag. Då drack vi lite mer och lyssande på Hoffmaestro och Chraa. De var helt otroligt bra. Den bästa konserten jag sett. Vilken energi det var på både scen och i publiken. Helt fantastiskt.
Lördag såg vi bla Fun-da-mental. De var inte lika bra som för några år sedan men de var grymma ändå. Vi fick sedan besök i husvagnen av några folk så då blev det en massa sång och skratt!

Lite foton här från urkult 09... kanske kommer fler senare.


Jag och mina vackra flickor


Mina inte fullt så vackra "flickor" ;P hahahha



Allsång!

juste outfit va???!!!!



"festliga fyran"

Inga kommentarer: