tisdag 14 juli 2009

Haha... ja denna dag började bra!

Hoppas den fortsätter på samma vis!!!!!! Sitter just nu och lyssnar på webbradio... lyssnar på Cornelis Vreeswijks sommarprogram från 1983. Han är för härlig den karln!
På tal om att dagen började bra och att jag lyssnar på radio. Inatt på jobbet kunde jag inte sova. Så jag låg i sängen och lyssnade på vaken i p3/p4. De hade då som vanligt första timmen i programmet "tävlingen" nattloggen. Det går ut på att man mailar eller smsar in svar på tre frågor. Igår var dessa frågor...
1.Vad ser du fram emot under dygnet som precis börjat?
2.Vilket sommarminne får dig att le?
3.Vilken låt skulle göra din Julinatt?
Den som blir utvald till nattens logg får höra låten denne hade svarat på frågan om "vilken låt skulle göra din julinatt?". Jag skickade ett sms med mina svar. Vad jag svarade???? Tryck på länken nedan och lyssna. Spola fram och lyssna från 41:54. för jag vann nämligen!!!!!

http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=1847506&BroadcastDate=&IsBlock=1

1 kommentar:

Tezz sa...

Du ska även partajja med mig wiiiiiiii!!
:D
Men antar att jag sms'ade dig efter att du skickat in din logg;)