torsdag 2 juli 2009

Party med Mahihaa, Jens och Alex.


Lite dassig bild men den funkar ^^
När jag var hos pappa så passade jag på att hälsa på Mahihaa i stan och festa lite. Alex kom dig och så gjorde också Jens. Kvällen började bra med en drinking game. Den gick ut på att under ett avsnitt av supernatural så skulle vi dricka en klunk av våran grogg då något hände. Tex så fort Dean åt så skulle vi ta en klunk. Eller. SÅ fort Sam suckade så skulle vi ta en klunk. Vi hade en rätt lång lista på vad de skulle göra för att vi skulle dricka. Det gick fort kan jag säga. Jag och Maria blev fulla rätt så kvikt. Men vi blev inte alltför odrägliga ;P
Sen drog vi ut mot hamnen där det var hamnfeset och tivoli. Vi snurrade runt där och hade trevligt. Åkte en karusell och skrattade och flummade runt. När klockan sen var två och tivolit började stänga kom Maria på den brillianta idén att hon skulle åka virvelvinden. Vi gick för att kolla om de fortfarande var igång, och det var de. MEN.... biljettluckan var stängd. Men Maria som var helt inställd på att åka gick och frågade en av killarna om vi fick åka ändå om vi betalade till dem. Han ropade på sin boss som sa "no ticket no ride". Men Maria viftade på sina stora blå, och vi fick åka ändå. Det resulterade i att killen hon gick fram till först stod och snurrade på oss nästan hela turen. Vi skrek och skrattade. Det var verkligen barnsligt roligt!!!!!!!! Helt underbar kväll!

2 kommentarer:

Penntrollet sa...

En samling glada snyggingar!

Mahihaa sa...

I'm awesome ;D
Hihi, vi hade verkligen skitkul! Jag har aldrig tråkigt när jag är med dig ^^