lördag 26 september 2009

Alltså!!!???!!!??

Jag var ju hos Mahihaa förra helgen. När jag en kväll var påväg hem till Maria så gick jag förbi ett av de andra hyreshusen på hennes gata. Ett fönster på nedervåningen var lite öppet. När man går förbi så kan man inte se in men jag hörde hur en man skriker.
"Vad fan håller du på med" *hör en duns föjlt av en annan duns* "är du dum i huvudet???!!??"
Ja jag tror det var ung ordagrant så han skrek. Jag blev ganska tagen av detta. Undrar just vad som pågick i den lägenheten???!!! Vad gör man i en sådan situation igentligen?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Uff.. ja vad ska man göra? Ska man ringa polisen kanske? Eller vad gör man? Svårt att veta vad det är som försiggår där inne ju när man inte ser..

Nattdjuret sa...

oops!
Ja, förmodligen en MAN som slog sin kvinna eller sitt barn!

Jag har inga stora förvåningar kvar.