söndag 13 september 2009

Ang modebloggar.

Jag har funderat lite på modebloggar som dagens/nattens rubrik avslöjar. Funderar på att nu när jag inte ska åka till Japan och blogga om detta, så kanske jag ska ha ett annat tema på denna blogg... Ja, förutom att berätta lite om mitt liv dvs. Kanske ordna en liten modeblogg!? Som handlar lite om vintagemode och lite rocker/gothic mode. Kanske också om tatueringar. Kollade nyligen om det finns någon sådan större blogg men hittade ingen. Tatueringar är ju iaf ett av mina största intressen så kanske att detta vore en idé. Kläder kan ju vara roligt också. Kan blogga om Mahihaas kläder då hon har en mer stilren garderob än mig. Jag ändrar ju klädstil efter humör. ^^ AJA... får fundera vidare på denna idé!

Nedan bjuder jag på Lördagens outfit ^^


Inga kommentarer: