söndag 14 februari 2010

Mysdag ala grande

Idag har det varit världens mysdag. Klev upp, tog det lugnt, såg OS invigningen. Sen var tanken att det skulle ses film. Det blev inte av för jag tyckte vädret var så fint och att det skulle utnyttjas. Därför drog jag med Alex på en långpromenad. Vi drog en sväng upp mot Brunne och förbi huset där jag bodde sommaren -06. Sommaren som även är kallad "Det ordnar sig sommaren". Nu mina vänner ska jag förklara varför. Jo det var så att den sommaren festade jag och Maria ca två dagar i veckan, åtta till nio veckor i rad. Det började altlid med att herr Claesson ringde och frågade om vi ville festa. Vi sa att det kunde vi inte då vi inte har pengar elelr alkohol. Det svarade han med att "Det ordnar sig". Vilket det också alltid gjorde ;P

Bilden från vår promenad ^^

Inga kommentarer: