fredag 16 april 2010

Maria hjärta the umbies och Pablo Fransisco

Jag har ju missat att berätta om när jag fick världens härligaste telefonsamtal ;P Det var några månader sedan och jag var hos Mahihaa. Hon hade precis åkt till skolan och jag väntade på att hon skulle komma hem. DÅ ringer min mobiltelefon och det är min kompis Simon som ringer. Han säger "Hej! du har jag någon som vill prata med dig" och jag tänkte att det säkert var Tezzi min kompis och hans flickvän som ville prata. "Ok" säger jag och väntar lite. Då hör jag en människa som säger "Maria it's pablo" och börjar dra värsta roliga grejjerna i telen. I början börjar jag asgarva och tänkte att de såg på tv och Pablo Fransisco var med. Men så börjar jag sakta komma ihåg att Pablo skulle vara i Svergie och i Sundsvall under helgen. DET ÄR VERKLIGEN HAN I TELEFONEN. Jag blir aldeles till mig och skrattar okontrolerat. Tezzi och Simon är de bästa! Nu i Måndags fick jag en väldigt försenad julklapp av dem. En signerad Pablo Fransisco DVD där det står "To maria, Pablo"



I Onsdags så var jag och såg the umbilical brothers på tonhallen i Sundsvall. De var så sjukt roliga och underbara. Skrattade i stort sett hela föreställningen igenom. ^^ Om ni inte har sett dem så kolla in detta youtubeklipp



De är grymma, eller hur!?!?!?!?! Efter showen så var det signering av DVD. SÅ jag passade på att få en autograf av grabbarna ^^

Inga kommentarer: