fredag 19 augusti 2011

Inspiration ZERO

Ville bara berätta att min video "best on screen kisses" har nått 926 visningar på knappt 2 månader. Det är ju faktiskt jättemycket. Det beror ju såklart på att det är kändisar i videon och söker man på en av de skådespelarna jag har i videon så kommer den ju upp. Men ÄNDÅ!! Ni kan inte ana hur stolt jag är över denna video. ^^ Är sjukt nöjd med den. Har ni inte sett den så se den här nedan. Kommentera och berätta vad ni tycker.

Ok nu till varför jag skrev rubriken "Inspiration ZERO". Jag vill göra en till liknande video som "Best on screen kisses", men saken är att, när jag gjorde denna video hade jag liksom videon i huvudet redan innan jag gjorde den. Om ni förstår vad jag menar?! Så då var den realtivt enkel att göra. Men nu när jag vill göra en till så har jag ingen inspiration. Har några idéer på "ämnen" i videon jag vill göra, men jag ser inte videon i huvudet som med den andra.
Aja... det kommer nog tids nog. Iofs, då jag inte har haft internet på nästan 4 veckor så är det ju inte så lätt att ens göra lite research till att göra en till video. HAHA...
BTW... Någon som har ett tips på vad min nästa video kan handla om?!?! Ge mig en kommentar isf.

Inga kommentarer: