torsdag 18 augusti 2011

So excited and crazy nervous

Tänkte igentligen inte ta upp det här i bloggen. Men känner att det kommer ta upp så mycket tid nu att jag nästan måste. Kommer inte kunna hålla tyst ;P Dessutom blir pressen att klara av det större av någon anledning... Men som förra inlägget visar så håller jag på att försöka ta körkortet.Så nu ska jag lägga ned, i stort sett, hela min nästa lön för att ta en intensivkurs.
Går nu allt som det ska bör jag ha körkortet den 12 Oktober.

Igår fick jag mitt körkortstillstånd (som jag skulle fått förra sommaren!!!) i brevlådan, så jag gick till körskolan idag och bokade alla mina körlektioner, riskettan, halkbana, teori och uppkörning. YAY's!

Dock är jag lite orolig över om 25 körlektioner kommer räcka. Jag har ju bara kört runt på en parkeringsplats två gånger förut. Manövrerat bilen lite. Så jag är minst sagt nybörjare. Jag kan inte köra hemma heller. För det första har vi ingen bil. Alex får inte köra med mig etc.

Jag har dock gett mig fanken på att ta körkortet tidigare än Micke och Håkan (mina äldre bröder) gjorde. Haha... jag har ju 3(?) år på mig iaf. ;P

Aja... Detta ska jag nog fixa. Jag är en person som när jag väl har bestämt mig för något så brukar jag oftast klara det också. Jag är så pass envis att dettta nog ska gå.

Så vad säger ni, tror ni jag klarar av det?


Håll tummarna för mig folks!!

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

jaha då! Det här klarar du fint gumman! =D jag håller tummar och tår för dig ^^ Kör försiktigt <3 puss puss