tisdag 13 december 2011

Ledig!

Är ledig i några dagar och det är sååå skönt. Har inte riktigt varit på topp den senaste tiden, så det har varit skönt att inte göra någonting alls några dagar (Förutom att göra videos XD)

Anledningen till att jag inte varit på topp beror på att jag inte träffat familj och vänner på väldigt länge. Saknar alla så fruktansvärt mycket!! Eftersom jag bor ca mer eller mindre 65 mil från nära och kära så har jag perioder då jag får en sån himmla "hemlängtan". SÅ även om jag trivs bra här i Motala och känner att jag har lyckats skaffa mig ett bra liv här, så är avståndet till nära och kära ibland väldigt jobbig. Det är inte riktigt så att jag kan åka upp bara över en helg och hälsa på. För det första är det dyrt för det andra så är resetiden alldeles för lång.

Tur att facebook, MSN och telefoner finns. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Dessutom så åker jag upp på en liten "turné" för att hälsa på alla i början av Januari. Och så fruktamsvärt lång tid är det ju inte dit ^^ Ska bli så härligt att andas lite norrlandsluft och få famnen fylld med kärlek från vänner och familj.

Vet inte ritkigt vad jag ville säga med detta inlägget förutom att skriva av mig och säga att, jag älskar och saknar er alla uppe i norrland, Familjen och vännerna.


2 kommentarer:

Farilja sa...

du är saknad här nere i söder med ska du veta! <3

Fritte sa...

Vi saknar dig med, Marre!
Och Alex med, dämit!
Kram på er!