söndag 11 december 2011

JISSES!!

Jag insåg idag att jag inte skrivit här p åbloggen på nästan en månad. Tänkte att det var dags att uppdatera lite XD Hoppas någon fortfarande följer min blogg??!?

Ja jag tänkte iaf bjuda på lite videos jag gjort i veckan. Se dem och kommentera gärna och berätta vad ni tycker om dem, gärna på YT. ^^ Älskar att få feedback, good or bad.

Denna videon har jag postat här på bloggen tidigare i sommras då jag gjorde den.
Men jag är sjukt stolt över den. Gillar tempot och musiken i videon. Har dessutom mest views och kommentarer på denna videon också. VIlket uppskattas ;P

Best on screen kisses:




Sen har jag denna video som jag gjorde den 3/12. Gjorde den efter att ha sett Gilbert Grape för hundra miljonte gången typ... Iaf. Älskar filmen och kände mig inspirerad att göra en egen fan-video med den.

What's eating Gilbert Grape-The wailin' Jennys:




Så har vi denna som jag gjorde för några dagar sedan. Kristen Stewart har blivit en liten obsession för min del. XD Gillar henne skarpt.
Hur som... Då hon är känd genom sin roll som Bella i Twilight filmerna så ville jag göra en video som lyfter fram hennes andra rollinsatser. Adventureland, Speak, Welcome to the Rileys, The Runaways är personliga favoriter.

Kristen Stewart:

Inga kommentarer: