söndag 8 juli 2012

Växjö

Jisses vad länge sedan det var jag uppdaterade bloggen. Har haft problem med min dator och har efter det inte kommit igång. Men nu ska jag försöka göra det bästa för att uppdatera bloggen så ofta jag bara kan och vill ^^

Som rubriken säger så vad jag och Alex i Växjö hos underbaringarna Hanna och Niklas i helgen. 
Vi spelade, grillade, pratade och skrattade en massor. De tog hand om oss och vi hade det hur bra som hellst... Jaaa, iaf om man bortser från att luftmadrassen vi sov på läckte luft och vi låg på golvet vid sju på morgonen. XD Men det gick ju bra ändå, fick ju sova på "partymadrassen" natten till idag ist HAHAHA ;P

Tack kära Hanna och Niklas och alla andra inblandade för den mkt trevliga helgen. PUSSPÅER!!!!




1 kommentar:

Farilja sa...

haha aa de va en underbar helg!!
massa pussar/ hanna å niklas