fredag 2 november 2012

HALLOWEEN!!!!!

Halloween har nu rätt länge varit en av mina favorit "högtider". Älskar att klä ut mig och partaya med kompisar och ha roligt. Nu var det rätt länge sedan jag gjorde just det så detta året var extra roligt att "Halloweena"

Här kommer några bilder från i Lördags.

Ja detta är då jag som en "Hunter". Zombiejägare eller vampyrjägare eller vad som hellst ;P

Lite mer närbild på hur sminkningen blev
Såhär såg jag ut. Kände mig ganska sexig ändå. Nya skorna "invigdes" också ^^


Tezz blev ju ubersöt och lite creepy som trasig porslinsdocka!! SÖTGUMMAN!
Jag dyker oväntat upp bakom Tezz ;P
Jag och älsklingsgumman Mahihaa!!!! <3 br="br" henne="henne" hj="hj" jag="jag" lte="lte" med="med" nbsp="nbsp" sminket.="sminket.">Vad man inte kan se på bilden är att jag la dit några riskorn som skulle se ut som maggots.

Jag och värdinnan Zipperface Cicci! Hon fick sjukt mycket uppmärksamhet.
MED RÄTTA!!!
Värden Fritte Kreuger. ;P
"No running in the hallway"
JAg fick agera makeupartist och även sminka Baxarn.
Här blir han till en zombieläkare. Scary!!!
Mmmmm BRAIIIINS!!! Fritte och Cicci gjorde en hjärna att mummsa på ;P

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

BEST. HALLOWEENPARTY. EVAR.

XD