torsdag 7 november 2013

Halloweenfest!

I Lördags hade vi fest jag och Alex. Vi var åtta st här i våran lägenhet och gick sedan ut på krogen där de hade halloweentema. Väldigt kul! Jag ÄLSKAR halloween och att klä ut mig.
Det slutade dessutom med att jag sminkade mig själv och några andra personer XD Lyckat värre!
Kommer nog göra en tutorial på hur jag sminkade mig själv vid något tillfälle. Blev så himmla nöjd med mitt smink nämligen.
Så här kommer lite bilder från kvällen. Några som jag själv tog och några från krogen.

Pontus som var en skogshuggare från Monty Python.
Pia (som jag sminkade)var en zombie ^^
Erik aka Jokern sminkade jag också ;P

Johan var något slags Bandit, tyvärr har jag ingen bild på hans tjej som var Poison Ivy.
Macke blev cool som Zombie, självklart sminkade jag honom med XD

Visst är han snugg min Lincoln?! ;P Alex at his best ;P

Såhär såg jag ut. Vet ni vem jag ska föreställa?! Det är en filmkaraktär ^^

Macke, Alex och jag påväg ut till krogen ^^

Inga kommentarer: