fredag 3 april 2009

Hosta, snörvel och snor

Detta monster även kallad Karla har skriat massor de senaste dagarna, endast för att få uppmärksamhet. Jag har trott att hon tigger efter godis eller mat. Men nej, hon tigger efter mys. Så fort jag tar ut henne på golvet, sätter mig i närheten kommer hon springandes till mig, lägger sig tätt intill och kräver pussar på nosen... Mattes lillgris är vad hon är ;P Och visst ser hon lite ut som en rocker??? ;P



Jäkla Fritte och Cicci... de har lyckats att smitta mig med deras dumma virus. Så nu har jag suttit här hemma med lite feber, hosta, huvudvärk och ont i halsen sedan i Måndags. Inte alls trevligt måste jag säga, då skiten inte verkar vilja gå över. Utvecklingen av detta virus har varit intressant. Först lite halsont. Nästa dag halsont, ont i kroppen, Nästa dag halsont, ont i kroppen och nu börjar huvudet värka. Nästa dag, halsont, ont i kroppen, huvudvärk, feber och rethosta. Nästa dag, ännu VÄRRE ont i halsen, och allt det andra på det. Så det har gått sjukt sakta igentligen. Så den kommer nog hålla i sig ett tag har jag en känsla av.

Inga kommentarer: