torsdag 21 maj 2009

Gladskit till brorson ^^


Idag har jag alltså spenderat tid med min glada brorson Ivan och hans mor janet. har varit himmla mysigt må jag säga. Vi gick till en park i Härnösand och lekte. Tror jag och Janet hade mer roligt än Ivan. Först så gungade vi. Sen så skulle jag cykla på cykelcarusellen med Ivan. hahahaha. Ja då brast allt. Jag satte mig alltså på en av cyklarna, Ivan på "styret" och höll i honom. Janet satte sig mittemot för att filma och vi började cykla. Det tog inte många minuter så brast både jag och janet i gapskratt. Ivan såg inte allt för road ut ;P

1 kommentar:

Johanna sa...

Hehe, känner igen det där! Förra sommarn cyklade jag med Theo på en sådan. Jag orkade inte allt för många varv medan han ropade: "Heja mamma, heja mamma!" och "Mer fart, mer fart!"
Minmor som stod vid sidan gapflabbade, men satte sig till slut också för att cykla lite.
Det gäller att ha barnasinnet kvar!