lördag 2 maj 2009

sammanfattning om piratpicnicen

Ja igår den 30/4 var vi (jag, Mahihaa, Alex, Tezz) på den årliga piratpicnicen i Granlo i Sundsvall. Vi klädde alltså upp oss, tog med oss chips och div drycker. Allt började bra hemma hos Tezz där vi blev bjuden på kycklingsallad och vitlöksbröd... MUMS! Sen färgade vi Tezz hår och sminkade oss och vi tog sedan bussen till Piratpicnicen. Vi kom fram och det var fullt med folk, och de flesta hade fått i sig en hel del redan. Vi träffade några bekanta och satte oss på våran filt hos dem. Mkt trevligt so far. Senare på kvällen då alla fått i sig en del så kom det fram en kille med två andra figurer och frågade om han fick smaka på min cider jag hade i handen som nästan var full (nyöppnad). Snäll som jag var säger jag självklart och räcker denne min cider i tron om att han skulle dricka några klunkar och sen ge tillbaka min flaska. Men nej se det gjorde han inte. Ist ger han MIN cider till tjejkompisen bredvid honom, hon börjar sedan att halsa cidern. Jag blev förbannad och säger att jag vill ah tillbaka min cider. Får tillbaka den en stund senare och ser att det är bara en liten slurk kvar. då de stod kvar nära oss så slängde jag resten av cidern på dessa tre idioter. de skriker till och springer dumt iväg. MORR!!!!!!!!!! Sen fortsätter kvällen och vi hade trevligt. Jag letar upp Tezz och jag får hennes mobil så jag kan ringa hennes pojkvän Simon för att be om skjuts hem. Han kommer snällt och hämtar oss och Tezz är apkalasfull och tycker hon är bäst för hon blev fullare än alla andra på hela picnicen... HON VANN!! *skratt* Hon är för söt vår lilla rosa fluffdrake.

Jag och Maria sitter och sötar oss på picnicen ^^

Såhär såg jag ut ^^ i love my dress!!!!!!!!!!


1 kommentar:

Ulla sa...

Ja du lilla gumman, inte har man nåt för att man är snäll. Det finns allt för många människor som utnyttjar andra människors snällhet. Men du, ge inte upp. Love you. mammamuuuu