onsdag 29 september 2010

Haft fullt upp och full rulle...

ja jag har varit och rest runt i halva Svergie dessa senaste två veckorna. Först åkte vi upp till en mindre rolig tillställning i Sundsvall. Efter det så åkte jag upp till Mahihaa i Ö-vik och mös en massa. Fick lite pressenter av henne då hon varit in tha states. Jag fick den obligatoriska grodan. Två stycken tom. En som har en ledlampa och en annan som är en kylskåpsmagnet. Dessutom fick jag två grymma toppar. En grå med ett bälte i midjan. Och sen en t-shirt där det står "If you happy and you know it slap your friend" Asgrymma pressenter jueh. Tack gummz! Var där i några dagar. Sen hade jag tänkt att stanna i V-norrland ett tag men planerna ändrades så jag åkte och myste med Henny i Uppsala. Tråkigt att det inte blev en längre vistelse där men det får bli en annan gång. Sen åkte jag hem till Motala ett dygn, för att sedan åka ned till Malmö och fira två födelsedagskillar där. Min bror och hans son Ivan. Har levt lite i en resväska. ^^ Malmö var jättemysig. På Lördagen så var det barnkalas. Alla barn lekte och hade det roligt. Åt glass och njöt. Söndagen var vi ute i parken och lekte. Såg på lite djur och mös i Höstvädret. Måndagen sprang vi ute på stan lite. Jag och bror spelade lite tv-spel under tiden ivan sov. Sen åkte jag hem. hade jättemysigt verkligen. Skönt att vara hemma med sina saker och med djuren, alla tre ;P

(O)djur nr ett ^^
Djur nr två
djur nr 3



...Ja det var iaf lite uppdatering om vad jag haft för mig ^^

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

(O)djur nr 1 är inte lika söt som de andra gullnosarna ;)Jo då! Skoja bara!!!
lol Det ser nästan ut som att han försöker odla ett eget litet marsvin att ha på hakan XD