lördag 17 juli 2010

Mys med Henny! ^^

Täntke att jag slänger in en bild bara för att få lite liv i bloggen igen. Har ju varit några inlägg utan. Jag bjubbar på denna där jag ser lite knasig ut ;P

Ja i Torsdagskväll så kom ju MIcke och Henny till mamma och det var jätteroligt att se dem igen. Fredag förmiddag spenderades ute i skogen en sväng på promenix med vovvarna och Henny. jag hade med mammas kamera och fotade. Då jag inte hade batterier i min kamera blev det inga foton tagna tyvärr. Kanske kan jag sno några bilder av mamma som jag tog??!??!?! Och jäklar vad det händer mycket i den ålder henny är. 20 (????) månader. Jäklar vad lilltjejen babblar. =D
Tyvär kunde jag inte träffa Ivan, Håkan och Janet som kom upp på Fredagen. Men det får bli en annan dag. De är ju här uppe ett tag till. ja i Fredagskväll var det jobb, idag har det varit jobb och i morgon är det också jobb. 12 h pass alltihopa. Skönt att jag är ledig Mån-Tis, börjar jobba Ons igen. Ledig nästa helg. Då jag igentligen skulle åkt upp till stugan i Jämtland. men det blir inte av tyvär. Men jag får en hel helg ledig utan något att göra. Eller ja nått kommer jag nog hitta på. Hälsa på Håkan, Janet och Ivan tex ^^ Kanske tom blir att hälsa på pappa. Aja... vi får se. Inte så intressant uppdatering kanske men nu vet ni iaf vad som händer i mitt liv ;P jobb, jobb, jobb och lite annat mellanåt ;P

Ha det bäst!!! Och DU glömt inte att kommentera ;P

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Synd att du inte kunde komma och hälsa på mig =( Du kanske kan hälsa på lill flickan, eller kanske nån utav dina syskonbarn. När man talar om trollen, hur är det med Sessan? ;D
Du fick schyssta tuttar på den där bilden för övrigt :D hehe
puss puss!