torsdag 15 juli 2010

Slappar!

Jag har varit ledig from då jag gick av mitt pass vid fyra i Måndags. I morgon ska jag jobba 14-20:30 så fram till dess ska jag bara njuta av att inte göra någonting. JA i Tisdags v ar jag ju och såg på bio, den nya twilightfilmen, Eclipse. Jag anser att det var den bästa av de tre filmerna. Vet att alla tycker det är jättelöjligt med att vampyrerna "glittrar" och allt vad det är. Iof kan jag tycka att det är lite löjligt jag också. Samtidigt kan jag också tycka att det finns igentligen inga regler på hur en vampyr ska vara, och att det är lite roligt att se en annan "typ" av vampyr. Lite omväxling liksom. Det roligaste med att jag gick på bio var att Tezz och Simon också hängde med. efter bion så åkte jag med dem hem till Alnö och spelade lite band hero, pratade och myste på. Sov över där och åt frukost. Sen bar det av till Alex faster och hennes barn med Lasse (Alex pappa). Vi drog till stranden och badade lite och hade det skönt.
Just nu är jag hos mamma och ska vara här tills i morgon Fredag då jag ska jobba. Ikväll/inatt kommer min bror och hans dotter hit och det ska bli så härligt att få träffa dem. Som jag har saknat dem!!! Blir tyvärr bara en liten sväng vi får träffas men det är bättre än att inte träffas alls. Ska försöka att hälsa på dem så snart som möjligt!!!

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Jag håller med att vampyrer som glittrar är löjligt, men lite annorlunda. Jag tycker inte man ska låta det komma i vägen för handlingen, men att man klart kan skämta om det :D
Vad bra att ni hade roligt! Jag önskar jag hade kunnat vara med! Pussar och kramar!