tisdag 13 juli 2010

Oj.. massor som har hänt

Jag måste skynda mig lite nu när jag skriver. Ska till bussen om 15 min i skrivandets stund. Ska till H-sand och träffa Hannah och se bio och gå på subway och käka innan. Saknat henne och alla andra goa gummor och gubbar i Kramfors. Tezz har jag inte hunit träffa heller. Jobbat och varit upptagten som en tok de senaste 6-7 veckorna. Inte förän nu jag kan andas ut lite. I helgen som varit så åkte jag och Alex till Linköping för att fira Pers 40-års dag. Oj så roligt och lyckad fest det var. Vi var ca 27 pers och alla var goa, glada och trevliga. Dessutom fick jag leka massor med 19 månader gamla Simon som tydde sig till mig direkt verkade det som. Vi diggade varandra helt enkelt ;P Bad blev det på kvällen också efter middagen. Det var rätt kallt i poolen. Men det var bara härligt då det säkert var närmare 40 grader varmt i luften. Det blev en del sång och dans också. Ni vet allt det där som hör en fest till ^^ Tråkigt att vi inte kunde vara där längre tid men snart bor vi i Motala och kan hälsa på massor. *längtar*
Föresten... När jag var där så ställde jag mig på vågen. -6 kg YAY!!!!!!!!
Om ni har tur så kanske jag bjuder på en liten lustig bild senare ikväll när jag kommer hem. Men just nu måste jag dra.

Ha det bäst!
xoxo //M

Inga kommentarer: