måndag 25 juli 2011

Shopping

Idag har jag shoppat lite ;P Tur att det är rea så det inte blir så äckligt dyrt, haha. Köpte nya joggingskor, träningsbyxor och en stegräknare på Team sportia. Sen gick jag på HM och köpte två billiga mjuka linnen och strumpor. När jag gick där så hittade jag en kjol för 49 kr (om jag inte missminner mig) och en jättesnygg mjuk, sval kofta. Så nu har jag shoppat klart för i år >_<

Har kommit fram till att jag gillar Adidas skor. De är breda, sköna och dessutom hållbara. Haft mina andra adidas, både tränings och street-skorna, i flera år och hoppas dessa nya ska hålla lika länge ^^ De är inte de dyraste av alla märkesskor heller.

Ett av de nya linnena, koftan och kjolen.



Ja jag vet, knasig vinkel men nya linnet, och träningsbyxorna och skorna



Stegräknaren


Skorna


1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Niiice! ^^ Bara att ut och röra på sig kvar då XD *kraaam*