tisdag 15 november 2011

Maria Listar: Nr 11 (90-talets mest "ostiga" pojkbandslåtar)

Jag är en nostalgisk person. Och eftersom jag är uppväxt på 90-talet och boybands som Backstreet boys, Westlife, Hansons, boyzone, take that mfl, så tänkte jag nu lista "90s most sheezy boybands". Försökte inkludera så många boybands jag bara kunde. Lyckades nästan få till 10 låtar av 10 olika grupper

Vet ni vad det roliga är med de flesta av dessa grupper. Iaf en av grabbarna i många av dessa grupperna har gått ut med att de är gay.
Ex:
Dave från the moffatts.
Lance från N'sync
Stephen från Boyzone
Mark från Westlife
Darren från Savage garden
mfl?
Vet inte varför jag tycker detta är rolig fakta, men jag tycker det ;P

Här är iaf min lista... Länk till musikvideon finns om ni bara vänsterklickar på namnet på gruppen. ENJOY!!



Minns ni låtarna och grupperna? Vilken var eran favorit!??!

Inga kommentarer: