söndag 5 februari 2012

full tupp

Har haft en del för mig, mest med jobb och firande av Alex mamma. Då jag jobbar 24h pass (sovande jour) så är jag hemma sällan och kan inte blogga. ^^
Vi har ju fått hem en ny tv. Vilket vi verkligen behövde. Den andra tvn hade fått en massa brännmärken i skärmen. Mörka streck och områden på skärmen hela tiden. Det var ju som ni kan tänka er irriterande. Så har vi haft i ca 2 år. Så det var absolut på sin plats att införskaffa en ny. Det blev en samsung led 3D tv. Vilket är häftigt. Nu kan vi ju spela 3D spel, wich is awesome!!!! Har en bild på den i inlägget under här under.
Just nu njuter jag av att  ha några lugna lediga dagar. så nu kan ni se fram emot att bloggen blir uppdaterad ^^



Det enda som kan stoppa mig är mitt onda finger =( I min iver att diska efter att ha bakat twixkakor så bokstavligen högg jag mig i fingret med en kniv. Jag liksom tappade taget medan jag diskadade och kniven for upp och fingret var ivägen när den flög ned sen. Tur att nageln tog det mesta av kniven. Blödde igenom två plåster på knappt en timma och sen efter det två plåster till. DET ÄR SYND OM MIG SA JAG!! XD

Inga kommentarer: