måndag 13 februari 2012

Sjukstuga

Jag har inte uppdaterat bloggen då jag har varit sjuk och den energi jag har har gått till att jobba. Har haft två korta pass Fre 08-14:30 och Sön 20-08. Resten av tiden har jag legat halvt däckad i soffan. Varit en riktig sälgudinna som Fritte hade sagt. ;P

Nåväl idag så har jag sprungit och gjort lite ärenden och även gjort lite oplanerad shopping. Ett par strumpbyxor, strumpor, och ett par skor.
Det är inte ofta jag köper nya skor eftersom jag har lymfödem i ena foten. Så hittar jag ett par skor så köper jag dem. Spec om det är ett par Vagabondskor som är på halva priset. Från 1000 lappen till 600 kr. BARGAIN!!!


De ser för det första bättre ut på fötterna ;P
Sen har de högre klack än vad de ser ut att ha på bilden.
Så nu äger jag ÄNTLIGEN ett par högklackade boots.
Passar både till vardag och lite festligare tillfällen ^^