lördag 22 maj 2010

Att flytta

Som bekant(?) så är det flytt på gång. Jodå... det är ELFTE gången på ÅTTA år har jag nyss räknat ut. Strandgatan, Bruket, Jättestagatan, 2 ställen på Gotland, Brunne i 2 olika lägenheter, Syntesvägen, Malmövägen, Ringvägen och snart Motala.
Grejjen är att jag är så sjukt jävla less på att flytta nu. Jag har inte på ett enda ställe riktigt känt mig hemma. Har liksom inte hunnit att "bo in mig". Spec nu på Ringvägen har det verkligen känts tillfälligt och sporadiskt. Vet inte riktigt varför igentligen. SÅ nu hoppas jag att jag verkligen kommer att känna mig hemma och trivas i Motala. Dessutom hoppas jag att jag inte hamnar i en liknande situation som på Gotland. Om så ändå händer får jag ta och söka hjälp. Har bestämt mig för att jag ska försöka göra så mycket jag kan för att detta ska funka under en längre tid. Vill verkligen känna mig hemma och bebodd någonstans. Tror att jag skulle må bra av det.
En sak vet jag att jag kommer sakna alla här i Kramfors och i länet hur mycket som helst. De som finns här är ju min fallskärm. De jag går till när det är jobbigt.

Jaa, det var det jag hade på lilla hjärtat för tillfället. Nu ska jag fortsätta att packa.


Inga kommentarer: