måndag 3 maj 2010

???!?!?!?

Jag börjar bli uttråkad över utformningen på bloggen. Jag har dock ingen kunskap what so ever om hur man gör den snyggare och lite personligare. Skulle vilja ha ett collage till header men det vet jag inte hur man gör. Eller ja tekniken kan jag men jag har inget öga till vad som blir snyggt osv.

Oh wells...

Im Tisdag ska jag på intervju för ett sommarvikariat. Håll tummarna för mig folks! Jag kommer meddela vad som händer så fort jag får besked.
Jag tänkte bli lite bättre på att uppdatera bloggen. Hur tycker ni att det går??!!?!? Så jag har ett uppdrag till er läsare, ett test för att se om det nu finns några O_O Är det något du vill veta om mig. Eller kanske något du vill ha min åsikt om. Det kan vara vad som hellst. Skriv en kommentar om något ämne, eller ställ en fråga som jag sen ska skriva om. Nå!!????!?!?!?!

FÖ så har jag börjat längta till Urkultfestivalen. Antagligen för att våren faktiskt är här och då är sommaren nära. Sommar för mig betyder Urkult. ^^ Så därför bjuder jag på en frukostbild från Urkult 2009


Inga kommentarer: