torsdag 13 maj 2010

Få tummen ur!

Nä nu har jag blivit allt för onöjd med hur jag ser ut. Att här måste göras något! Jag har nu lovat mig själv att jag ska sluta dricka läsk, om det inte vid speciella tillfällen. Jag ska äta oftare och i mycket mindre portioner. Ska desstuom försöka röra på mig lite mer. Får se och hoppas på att detta ska ge resultat. Får se hur jag lyckas! Kommer nog att skriva lite om det här i bloggen så ni får veta hur det går ^^ Wish me luck!
Annars har jag varit sjuk i några dagar. Idag är den första dagen jag känenr mig okej =( Så har inte jobbat alls denna vecka. Men nya tag nästa vecka då jag har 5 pass att jobba.
Börjar dessutom att bli lite stressad över flytten osv. Det är ju så snart. Sista helgen denna månad så ska den här lägenheten vara tom och städad. Det kommer hinnas men är lite stressad ändå såklart. Nu ska jag bjuda på en bäbisbild på mig ^^ Detta är tro det eller ej lite mer än 23 år sedan



Inga kommentarer: