tisdag 4 maj 2010

YAY!!!!

Jag var ju som berättade i förra inlägget på arbetsintervju idag. Är ni nyfikna på hur det gick?!??!?! JO kära bloggläsare, det gick riktigt bra. Jag sökte jobb som personlig assistent och nu i morgon Onsdag, ja mamma im är det faktiskt Onsdag, jag har kollat ;P, så ska jag på inskolning hos en brukare, på Fredag ska jag till en annan på inskolning även där. Hoppas det går vägen nu så att jag kan vikariera hos dem nu. men då jag är AWESOME så ska det inte vara några problem ^^

Ni som undrar hur jag såg ut på piratpicnicen... här har ni en bild på huir jag såg ut. Dock är bilden från idag och inte från Fredags då piratpicnicen var. det enda skildnaden är sminkningen.


Här har ni även en bild på min nyinköpta klänning. Söt va?!??!?!?!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, vackraste Maria!!
Stor grattis till jobbet!!
Du är en jättesöt pirat och nyinköpta klänningen var jättefin. Snyggt med det röda skärpet till med! ^^

Niklas sa...

MEH!!!! jag gjorde juh en ny banner till dig... vart har den tagit vägen!! ???