lördag 21 augusti 2010

Drömmar!

De senaste veckorna har jag drömt en massa knasiga drömmar. Dröm mardrömmar, knasiga drömmar, vanliga drömmar och allmänt förvirrande drömmar. Det är sjukt irriterande för jag vaknar flera gånger om natten och får ingen god natts sömn. När jag haft sådana här nätter förut så har jag börjat skriva ned alla drömmar. Men nu kan jag inte göra det är jag glömmer dem i samma sekund som jag vaknar. IRRITERANDE! Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att slippa alla dessa drömmar?!? Jag skulle vara tacksam om jag fick råd.
Nåväl!
Min älsklingsgumma Maria är just nu i staterna. Hos sin Brandon. Jag pratade ganska nyligen med Brandon som visade mig några bilder och berättade vad de hade gjort. De har haft det så mysigt och härligt. Han berättade hur det kändes att hon var där. Så snart kommer jag att avlida för jag har fått allvarlig diabetes ;P Nädå skämt åsido... Jag är så lycklig att de har det så bra med varandra. ^^ Är glad att jag supportat dem och försökt att underlätta för dem att åka till varandra. Hoppas hennes vistelse blir lika bra som den har varit. Hon ska ju vara där ett tag till. Kärlek och omtanke till dem båda. <3
Annars har vi det bra här i Motala. Marsvinen mår bra och har blivit lite mer van vid våran beröring och hantering. Jag har inte lyckats fixa något jobb än. Men det hoppas jag inte ska dröja. Gardinerna är inte uppe än men det hoppas jag ska fixas idag. Inte bordet heller, men samma sak där, hoppas att det ska fixas idag.
Ja det var lite uppdatering...

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Usch då! Jag har ofta samma problem :P Det är skitdrygt. Vet tyvärr inte vad man kan göra åt det :P
Tack snälla underbara gumman för din support! Du är bäst och underbarast <3<3<3
Hoppas det går bra med marsvinen och att du snart hittar nåt jobb.
puss puss!