lördag 7 augusti 2010

It's alive!!!!

Jadå jag lever, jobbar och planerar med flytt. Nu på Tisdag drar jag och Alex med morsorna ned till Motala/Linköping. Spännande!!! Ska bli roligt att bo i en ny stad. Tråkigt att lämna vänner och familj här bara. Lite nervös är jag över att jag fortfarande inte vet hur det blir med jobb eller så. Måste kunna betala räkningar också jueh. Men jag hoppas verkligen att det ordnar sig på något sätt. Har sökt jobb men inte fått svar från någon av ställena. =( Har dessutom planerat att skaffa en jamare. En liten lurvig kisse att ha som husdjur. Annars blir jag galen. Har ett stort behov av att ha ett husdjur. Är uppväxt ute på landet med massa djur omkring mig, så det vore konstigt att inte ha ett litet liv att ta hand om. Nu när Nusselini (min hamster) dog ='(
Oh wells... jag kommer att läga ut lite bilder och så på lägenheten när jag väl kommer dit så ni som läser, om det nu är någon?!?, får se hur det ser ut ^^


2 kommentarer:

Tintin Silver sa...

Lycka till gumman min! Jag kommer att sakna dig så förbannat mycket
=(
Hoppas verkligen att du kommer att trivas. *pussar och kramar i massor!*

*fniss* Du är bra rolig du ^^ Ja, jag läser iaf ;)
Man skulle haft en slags visningsräknare så att man vet hur mycket folk är intresserad ;)

Ullsjo sa...

Ja du "Lilla Groda" saknar dig redan. jag vet att du kommer att hitta jobb eller skola och att allt blir bra. Du är en överlevare som jag. Love you and miss you. Kram från en något sliten Mammamuuuu