måndag 30 augusti 2010

Tatueringsabstinens!!!!!!

Det har snart varit hela 12 månader sedan jag tatuerade mig sist. Och jag är så sjukt sugen på att tatuera mig igen. Vet vad jag ska ha, vem som ska tatuera mig och vart jag ska ha den. Men har inga pengar. Och jag har som rubriken säger tatueringsabstinens. För man blir för tusan beroende av att tatuera sig. Den som säger "jag ska bara ha en tatuering" den personen ljuger. ;P Jag har nu ca 12 h, med smärta, under nålen bakom mig. Och jag vill bara ha mer. De flesta skulle tycka att jag var rätt knäpp eller?!?!?!?!?!?! ^^ På tal om att jag har många tatueringar. När jag jobbade som personlig assistent i sommar så jobbade jag hos en person som inte var så förtjust i tatueringar. Den här dagen jag tänker berätta om så hade jag en tröjja som var "urringad" på ryggen och visade en stor del av min tatuering där. Jag hade uppsatt hår så tatueringarna på halsen syntes. Den på handleden syns ju i stort sett alltid. Iaf så låg denna person i sängen och jag skulle ordna med något så jag hade ryggen mot denne och lite åt sidan så alla dessa tatueringar som jag visade syntes. Och då hör jag "Helvete, vad du är tatuerad!". Sen skrattade vi båda ganska gott åt det. Kanske det inte är så roligt nu när jag berättar om det men det var roligt då i den stunden iaf. Tycker iaf absolut inte att jag har för många tatueringar. Nädå... jag ska fortsätta. Har planer på att göra en halfsleeve och ett porträtt. Sen om jag får barn ska jag tatuera något i deras ära på mitt ben. Sen tror jag att jag är nöjd ;P

Inga kommentarer: