tisdag 21 december 2010

Gäsp!

Alltså är det bara jag eller är det förjävligt att kliva upp typ halv sju för att du har tvättid??? Jag klev upp halv sju bara för att jag måste tvätta. I HATE IT!!! Men jag hade inget val då alla andra tider är tagna tre dagar framöver ó_Ó Tror iofs inte att jag kunnat sova så länge till då jag vaknat massor av gånger inatt pga dumma drömmar. Vaknade tio minuter innan min klocka skulle ringa och tyckte att det var meningslöst att försöka sova lite till. Sleep is for pussys! ;P
På tal om något helt annat. Jag fasar lite för resan upp till norrland på Söndag (annandagen). Det är ju massa klass 2 och klass 1 varningar. Vi ska åka med SJ och alla vet ju vad det innebär ;P Så hoppas verkligen att vi kommer iväg och att vi kommer fram samma dag iaf. Så håll tummarna för att vi ska komma iväg och komma fram... ok!?!?
På tal om ytterligare något helt annat ;P. Idag så har vi en pyssel och julfixardag. För här hemma ska vi göra köttbullar och hemmagjord senap till julafton. Plus att vi ska städa upp och plocka undan då vi ska iväg en vecka osv. Och som jag skrev tidigare så tvättar jag. Jag tvättar en "massa" underställ då vi ska till Alex farfars stuga i Jämtland några dagar nästa vecka. Där så bor jag i mina underställ ;P MYYYYS!!!

Tänkte ta och fortsätta på min lista här senare. Då jag ska visa vad jag har i min necessär. Håll er uppdaterade med andra ord ^^

Inga kommentarer: