söndag 19 december 2010

OJ OJ OJ...

... Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Jag blev ju sjuk och orkade inte med någonting och efter det så har jag bara inte fått inspiration eller lust att skriva här på bloggen. Men nu hoppas jag att jag kommer igång igen. ^^

Vad har hänt sedan sist då?
Jo jag har varit sjuk som sagt. Har julpyntat lite och även hunnit med att se lucia och gjort lite julkort. Jag har myst med både djur och sambo. På tal om min sambo så har vi nyligen firat årsdag. Den 16 Dec var det. Då vi är fattiga så gjorde vi inget särskilt då. Vi var med hans "jobb" på julbord den dagen och jag hade jättetrevligt även om maten var köpt från någon annan stans och inte var toppen. Men sällskapet och samtalen var intressanta och trevliga vilket vägde upp det hela. Sen har jag också varit på anställningsintervju. Det var i Tisdags så jag hoppas att jag får ett samtal där de säger att jag får börja vikariera som personlig assistent snart. Det hade varit mycket trevligt.
Annars så har jag nog inte så mycket mer att berätta om vad jag gjort sedan sist jag skrev här.

Snart är det ju jul och jag längtar faktiskt. Jag har under rätt många år nu haft lite svårt för julen. Det jag har sett fram emot är att träffa mina bröder med familj som bor utspridda i landet och äta gott. Det är det enda. Har inte riktigt njutit av julstämmningen och annat som hör julen till. Men i år är det annorlunda. har pyntat, ska nu till veckan laga lite julmat, har lyssnat på en massa julmusik och faktikst njutit av julen.
På Söndag åker jag och darling upp till Sundsvall för att fira nyår och jula lite även med familjerna där uppe. Ska även upp till Alex farfars stuga i Östersund vilket jag väldigt mycket ser fram emot. Älskar stugan på vintern. Trivs så bra där uppe. Längtar!
På själva nyårsaftån ska vi till mamma och mysa till det med nyårsfirande. Saknar min mamma som en tok och det ska bli så mysigt att låta henne få rå om oss lite ^^

Ja detta var en uppdatering från mig. Lovar att det kommer mer ^^



1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Harligt att hora att du myser for en gangs skull, jag har inte heller kant riktigt julstamning pa ett tag, och har i Arlington ar det inte sa juligt, inte for mig iaf, eftersom julen forknippas med barndomen och traditioner. Men inte trivs jag samre har for det :)
Jag hoppas du har en underbar jul och nyar och mys riktigt ordentligt med god mat och gott sallskap. Jag saknar dig sa valdans mycket!