tisdag 21 december 2010

svar till Ulrika

Jag fick just en kommentar från Ulrika där hon skriver:

"Hej!Jag har en dotter som precis testats för TS, googlade runt lite och hamnade på din blogg. Väldigt bra och klokt skrivet. För mig, som såklart är orolig för min dotter och inte vet riktigt hur ett liv med TS kan te sig, kändes det jätteskönt att få ta del av din beskrivning. Och vet du vad - jag känner mig faktiskt inte lika orolig längre efter att ha läst detta. Tack, du gjorde min dag ;) Mvh Ulrika"

Nu tänkte jag skriva ett svar...
För det första så vill jag säga att jag blev otroligt glad när jag läste din kommentar. Detta är precis detta jag vill med min blogg, och vill med att jag är så öppen om att jag har TS. Då det är ett syndrom som inte många vet vad det är, så vill jag berätta min historia. Om du inte redan gjort det så uppmanar jag dig att se min video där jag berättar om mitt liv med TS. Jag hoppas verkligen att du får detta svar då du var anonym kan jag ju inte skicka ett mail eller så till dig. Det jag ville säga var att du får gärna skicka mail på maria.masjl@gmail.com om det är något du undrar över eller är orolig över. Eller om du har några frågor som jag som en Turnertjej kan svara på. Kanske kan jag, om du vill, ta dina frågor till min mamma och framföra hennes tankar från en mors synvinkel. Hjälper mer än gärna till med vad det än är. Tack för att du lät mig veta att jag faktiskt gör skildnad genom att skriva om TS! Lycka till med allt och ta hand om dig själv och din dotter.
MVH//Maria.

2 kommentarer:

Tintin Silver sa...

Vad underbart att hora! :)

Tintin Silver sa...

Vill bara papeka att jag sitter vid ett engelskt tangentbord och kan inte anvanda svenska bokstaver. LOL jag tycker inte att det ar underbart med prostitution.