fredag 24 december 2010

God jul igen! ^^

ja nu är julafton snart till ända och jag har haft en otroligt mysig dag. Ätit gott och till och med fått julklappar. Ett av de bästa på hela dagen var att ge Fritte och Maria deras julklappar. Ringde Fritte och berättade att han fått ett signerat foto av Robert Englund och han lät minst sagt överraskad och glad. Maria fick också ett signerat foto av Robert Englund och hon fick se det via webcam i SKYPE. Hennes min var obetalbar. HAHAHA!!!! Helt underbart. Lägger ut foton på de signerade fotona senare. Dessutom fick jag en julhälsning av självaste spindelmannen ;P Eller rättare sagt Ivan, min brorsson, som var utklädd till spindelmannen. Pratade lite med honom i telen och han sa att han tittade på Pippi, Tommy och Annika och att han var spindelmannen. Fick en liten pressent av min brorsdotter Henny. Ett kort på henne och en liten teckning bakom kortet och ett pressentkort på bio. Härliga ungar!!!! Fasters smultron!!!! <3
Ja och tomten kom hit till fågelkulla också. Och julklappar fick jag.
Sängkläder. Jättefina, stormönstrade som jag och Alex fick av Esko och Aila.
Zumba, spel till Kinect av Alex.
Ansiktsbehandling av Roger och Anna
En bok om tatueringar av Anna och Roger. Sen fick jag och Alex en weekendresa till valfri destination tillsammans med Siv och Per.
Vi har i stort sett bestämt oss för att vi vill åka till Rom. HURRAY! Kommer bli jättemysigt. Får ta och ordna en planeringskväll någon gång framöver.
Fick även lite choklad av Aila och Esko.
Lite sådär smått och gott... ;P
TACK för alla pressenter och för denna julafton familjen Salmi och Westerlund.

1 kommentar:

Tintin Silver sa...

Best gift EVAR! lol Hoppas du gillar vad jag och Boo skickat ocksa. *imiterar Sheldon* "It's not enough!" lol XD Pussar