tisdag 4 oktober 2011

Last weekend

Förra helgen var jag i Växjö, hälsade på Hannah och Niklas... Det var otroligt kul. Vi gick på Växjö tattoo mässa. Vi gick runt och kikade på de duktiga tatuerarna, såg suspensionshow (stavning?!) där de hängde upp folk i krokar, blev sjukt sugen på att tatuera mig och hade riktigt kul. Fick mersmak och kommer absolut gå på fler mässor.
Jag snodde några bilder från Hannahs blogg från vårat besök på mässan. Jag rekommenderar att ni går in på hennes blogg och kikar på videorna hon har från "upphängningarna". Det är riktigt häftigt. HÄR har ni inlägget med bilder och videos från mässan.

Ni kan klicka på bilderna så kan ni se dem i lite större format.


Jag och Alex på mässan. ^^


Detta foto tog faktiskt jag. Blev jäkligt häftig bild.
Han tatuerar med bambu, Vilket såg smärtsamt med häftigt ut.

'
Bild från upphängningen.


Som sagt, vill ni se fler bilder och videos från mässan så gå in på Hannas blogg och kika där.

Så TACK Hannah och Niklas för en härlig helg. Den blev kort men oj så trevligt. Det måste vi göra om och det är snart eller vad säger ni?!??!