tisdag 4 oktober 2011

Mattläggarkillen

Som jag tidigare berättat så ska de lägga ny matta i vårat sovrum. Det började de med igår. De kom hit ca 07:40 och började riva golv. ÄNTLIGEN!! Idag kom de hit strax efter sju och ringde på dörren och ville fortsätta. Så nu sitter jag i soffan och gäspar och hör hur de grejjar i sovrummet. *tired girl is tired*

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har haft en del för mig. Jobb och annat tråkigt.

På tal om annat tråkigt... Min uppkörning och Teoriprov har blivit framskjutet. Jag behövde fler körlektioner. Inte så överraskande igentligen. Jag menar, jag kan inte övningsköra hemma osv. Jag hade räknat med att få ta fler körlektioner. Det jag tycker är tråkigt är att behöva vänta några vekor till för att göra proven. Men det blir nog bra... Jag kommer ju ta körkortet frågan är bara om det är i detta decenium eller nästa XD

That was that... Kommer fler blogginlägg under dagen, håll er uppdaterade K!??!

Inga kommentarer: