onsdag 14 september 2011

Hej då skor!!

Mina favoritskor har börjat gå sönder nu. Jag blir numera blöt om fötterna när jag går ute EFTER det har regnat. Fukten letar sin in i alla sömmar som åkt upp. TRÅKIGT!! Har bara dessa skor som varit någorlunda vattenbeständiga. De andra skorna jag har är ju bara tygskor (Converse).
Är faktiskt lite ledsen över att behöva slänga dessa skor. Har ju haft dem i fem år och de har fungerat bra! VÄLDIGT välanvända. Älskar adidas! De är väl värd pengarna, de är så hållbara. Alla adidas jag haft, har jag haft lääääänge.

Så tack kära adidasskor för lång och trogen tjänst!!!



Har ni ett favoritskomärke som ni gillar?! Jag gillar converse, adidas, vans.

1 kommentar:

Tezzi sa...

Du kan juh alltid skaffa vita adidas som jag har :) de funkar skit bra och finns ALLTID till salu :D