torsdag 8 september 2011

Enkelspårig och en fråga

Är tråkigt och, som rubriken säger, enkelspårig jag vet. De senaste inläggen har handlat om hur det går med övningskörningen. Och det kommer denna också göra. SORRY!

Hoppas verkligen att jag kommer lyckas att ta körkortet nu i Oktober. Håll tummarna för mig är ni snälla. Hur som hellst har jag funderat på vad jag skulle vilja göra när jag väl får körkortet i handen. Samma dag kommer jag iaf försöka låna en bil och dra ut på en liten sväng, alldeles ensam i bilen. Bara för att känna på hur det känns. Sen kommer jag ta med Alex, Siv och Per till Linköping för att fira att jag tagit körkortet genom att käka på Texas Longhorn. Ska tvinga alla att dricka alkohol så jag kan köra tillbaka sen. ;P Sen när vi ska upp till Sundsvall i Dec/Jan så tänkte jag försöka låna en bil igen eller hyra, och sen ta en långkörning upp till västernorrland. Bara för att känna på hur en långkörning känns.


Ni som har körkort... vad var det första ni gjorde då ni hade tagit det??!?! *nyfiken* Lämna en kommentar här eller på facebook till svar tack!!

1 kommentar:

Idun sa...

Haha, det första jag gjorde när jag tagit körkort var att köra iväg SJÄLV(!!!) till macken och tvätta bilen :P
Jävligt löjligt, men ack så stolt jag var! ;)