söndag 16 oktober 2011

Uppdatering...

Jag tänkte Berätta lite hur det går för mig att ta körkortet.
Som jag skrev här den 4/10 så tyckte körskolelärarna att jag behövde fler körlektioner, jag behövde därför skjuta upp uppkörning och teoriprovet. Kändes tråkigt att behöva skjuta upp uppkörningen och det. Men det behövdes förstås, det kände jag ju själv. Så nu ska jag göra teoriprovet den 2/11 och uppkörningen 9/11.
Det dumma med det är att de sista 9 lektionerna jag nu har blir så utspridda. De närmaste tre veckorna har jag 4 lektioner á 45 min. 4e och sista veckan har jag två dubbellektioner och en lektion innan uppkörningen. Alltså fem lektioner på 3 dagar. blir så konstigt.
Kan ju behöva de här närmsta dagarna till att plugga teorin. Men risken finns ju att jag glömmer bort så mycket, Äh, det ska nog ordna sig. I'm gonna stay positive!!! ^^
Annars går det faktiskt riktigt bra med körningen. I Måndags gick det jättebra, i Tisdags var det katastrof. Blev skitsur på mig själv. Fattade inte varför det gick så himla dåligt liksom.
När jag sen kom till körskolan på Torsdags morgonen, efter att ha jobbat dygn, så skulle jag haft en enkel lektion á 45 min. Men det var någon som hade lämnat återbud på sin dubbellektion efter mig så jag fick en trippellektion alltså 2h 15 min. Och det var asroligt och gick superbra. SÅ jag hoppas det fortsätter så ^^
HAHA, Ska nog vara lite lagomt trött när jag ska köra. Sådär så jag blir lite mer avslappnad. ;P

Ja det var det... Hoppas det var någon som var intresserad av hur det går för mig med körkortet!??!?!?!

Inga kommentarer: