måndag 17 september 2012

Bored? Change you inviroment

... Idag hade jag det skittråkigt!!! Satt hemma och kände inte för att göra något men kände ändå att jag måste göra något. Så vad jag gjorde var att jag tog fram en bild på en kändis, som jag gillar stilen hos, och drog ned till stan för att se om jag kan hitta en likadan outfit som hon har på bilden jag tog fram.
Det utan att shoppa något, utan bara för att prova något annat.

MEN idag hade jag ingen större lycka. Hittade ett par byxor i en affär, skjortan i en annan, linnet och halsbandet i den tredje. Annars hade jag tänkt ta ett kort och visa vad jag hittade. Dock så var det "mission failed" på det.
Men jag kom ut i alla fall och fördrev tiden på något jag tyckte var rätt roligt ^^

Outfiten jag försökte hitta var iaf Kristen Stewarts från On the road NY premiere.

Riktigt snygg outfit ms Stewart har här ^^

FRÅGA!!:
Vad gör ni när ni är ledig och inte har något att göra och känner er uttråkad och ingen vill vara er vän?!
Har ni någonsin gjort som jag gjorde idag... Alltså ta fram en bild på en kändis ni gillar stilen hos och gå på stan och se om ni kan hitta en liknande outfit?

Inga kommentarer: