fredag 14 september 2012

GADDNING!!!!

Jag börjar med att säga att NEJ jag har inte gjort en ny tatuering ÄN... Men ska absolut göra en så snart jag bara kan. Abstinensen börjar bli alltför svår nu efter Needles, ink and pain... Haha

Ska göra en Deathly hallows symbol tatuering. An symbol som det talas om i Harry Potter böckerna och i filmerna också. Ja jag vet att jag är västa nörden. men har funderat på detta ett bra tag nu och känner fortfarande lika stort sug efter det så ska ta tag i saken och göra den.
Varför? Jo för att jag i stort sett är uppväxt med böckerna och förra året tog "sagan" slut i och med att sista filmen kom ut. Liksom för att minnas och nästan hedra böckerna, filmerna och alla inblandade som varit en stor del av mitt liv igentligen, så vill jag göra denna tatuering.

Den ska se ut lite som på bilden nedan men jag ska ha ett citat från boken där också. Vad vet jag inte riktigt än... Måste spåna lite mer på det.
Det kommer sluta med att min hjärna kommer gå på helvarv innan jag kommit på något bra XD


Bilden är snodd från sidan "Flickriver.com" och användarnanet "Conspiracy ink tattoo" är upphovsmannen.

Symbolen är tre symboler igentligen, "the cloak of invisability", "resurrection stone" och "the elder wand".

Inga kommentarer: