tisdag 24 februari 2009

Lustigt...


Alltså jag märker verkligen att jag börja göra liiite framsteg. Till och med min kroppsuppfattning har ändrats lite. Skönt som fan är det iaf! Hoppas det fortsätter såhär...

Tänkte avsluta detta inlägg med en dikt jag verkligen älskar.

”Ensamma måste vi vara, fastän på olika sätt,
Inte är ensamhet bara ensamhet rätt och slätt.
Ensamhet värmer och kyler, ensamhet, gråter och ler,
Ensamhet röjer och skyler, tar och ger.

Ensamma måste vi vara, leva i olika land,
därför kan ingen förklara undret som sker ibland,
livet slår upp en flamma, dubbbel, bevingad och het,
först när vi mötas i samma... ensamhet”

Denna dikt är skriven av: Anna Greta Wide

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är det underbaraste som finns, om jag kunde välja en bra sak som hänt i mitt liv så är det att jag träffat dig, mitt underfina vackra högermonster. :) Jättefin dikt, den måste jag sno :)
Älskar dig gumman min