tisdag 17 februari 2009

Och tiden den går...

Hmm... är inte duktig att uppdatera min blogg. Inte det minsta.
Mycket har hänt sedan sista blogginlägget... Iaf de senaste veckorna. Går ju teckenspråkstolklinjen på H-sand fhs. Nu har jag bestämt (i samråd med rektor och kurator) ska hoppa av och ta hand om mig själv innan jag ska till Japan.
JAAAA precis!!!!!! Jag ska till Japan i fyra månader. Åker den 1 Okt och kommer tillbaka i början av Februari nästa år. Ska plugga japanska och japansk kultur på Geos Kudan Institute i Tokyo. FATTA vilken grej! Jag längtar så jag håller på att spricka. Där ska jag bo hos en familj som jag ska vara inneboende hos. Vilket känns jätteskönt för mig. Då kommer jag verkligen ha en fast punkt där jag kan förhoppningsvis kommer känna mig trygg. När jag kommer hem i Feb nästa år så har jag planer på att åka runt och hålla fotoutställningar om Japan. Så jag tänkte köpa en grym kamera i Japan och den ska jag knäppa så mycket foton med att det ska bli en grymt bra fotoutställning sen. Efter det ska jag fortsätta med tsp-utbildningen.
Behöver verkligen den här tiden att göra annat, uppleva annat, landa i mig själv ordentligt, och hämta styrka i mig själv som jag vet finns där.

Detta var en liten uppdatering. Hoppas verkligen att jag kan uppdatera lite oftare. men vi får se ;P Vad jag vet är att under Japanresan kommer denna blogg bli fylld med massor av spännande historier om mina äventyr, Breathtaking pictures, och annat smått och gott som kan hände en liten svensk tjej i en av värdens största städer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så stolt över dig Loppan! Och jag är helt övertygad om att dina bilder kommer bli alldeles sagolika...
Kram