tisdag 17 maj 2011

Fy bubblan

Tycker inte om att kliva upp tidigt när man inte har något viktigt att göra.
Som nu i morse klev jag upp kvart i sju för att jag behövde springa iväg till affären och köpa tvättmedel då jag har tvättid 7-12. Är nu sjukt trött för jag somnade inte förän vid två-tiden i natt. Oh wells. Ikväll ska jag iväg på grillning... MYS!
Denna vecka har vi lite fullt upp, minst sagt.
I morgon så ska jag på kurs. Jobbet har skickat dit mig. Det ska faktiskt bli riktigt kul. När jag kommer hem är det storstädning som gäller här hemma.
På Torsdag åker Alex till Kramfors för att göra en sista redovisning, sen slutar han skolan och är spelprogrammerare. WOOOHOOO... GRATTIS BEJBII!!!! Han har ju fått jobb på stället han praktiserar på nu så detta har ju blivit jättebra. Härligt! Sen på Fredag åker jag upp till Uppsala på kusindop. Min brorsdotter döps tillsammans med hennes kusin. Kommer bli jättetrevligt. Jag får ju träffa hela min familj. Vi är ju inte samlade så ofta då vi bor lite överallt i sverige. Så det är alltid lika trevligt när alla är samlade. Vet dock inte hur länge jag blir borta då jag inte har ordnat med marsvinsvakt än. Det är bra att jag har sådan framförhållning, eller hur?? ;P

Lite tråkigt inlägg men då har ni lit koll på vad jag kommer att ha för mig den här veckan.

Inga kommentarer: